Läskigt :(

Igår åkte jag till Cenny och myste :) puss på honom för att han är det bästa som finns:) hihii
Idag skulle han egentligen med mig hem men han mådde inte bra så det blev inte så,
men men sånt är livet :p Nu sitter jag här hemma och är livrädd, jag är ensam hemma.
Jag hatar att vara ensam hemma, jag tänker aldrig bo själv i hela mitt liv haha får hoppas
att Cenny vill flytta med mig när jag ska flytta annars får jag bo hemma hela livet_D haah.
Sitter iallafall här nu och väntar på att min mat ska bli klar, skulle ta typ 12 min i ugnen men
det har ju gått typ 30 nu_D kanske bäst att gå ner och kolla till den haha, är svin hungrig.
Men nehe ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback