Ledig.

Idag var sista dagen i skolan för den här veckan, är ledig torsdag & fredag , sköönt:)
Idag var vi på räddningstjänsten, trevligt. Roligast var ju när vi skulle göra framstupa sidoläge och Ronny som han hette skulle visa på Nader.  Så säger han - Ta det bara lungt, jag ska inte göra något det är bara två fingrar. ahahaah
Till och med Susanne skrattade och då måste det ju varit lite kul ;P haha.  Sen  slutade vi typ och då åkte jag till stan med Tina och Frida för att fika, men Tina  och jag åt mat istället :P gott var det;D
Jag och Tina pratade lite om studenten och det är ju inte alls lång tid kvar nu :D Men ne nu ska jag se om min mamma kommer hem snart och sen skulle jag ringt Irene men det har jag ju givetvis glömt. blöööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback