MIN KLÄNNING !:( BUHU

Idag är jag sur. Klänningen jag tittat på i veckor men som tog slut sist jag skulle beställa den har kommit in igen men nu ahr jag inte pengar till den. Jag vill verkligen ha den och jag vill ha den jävligt mycket och jag bara måste ha den. Det är nästan så att jag tar ett smslån eller något eller rånar en bank eller vafan som helst bara jag får klänningen. Ibland önskar jag att jag var jävligt rik, kanske ska sälja alla mina kläder eller något ? eller inte alla men har ju en hel del som jag har lagt undan som jag aldrig använder, kanske någon som vill ha dom? men måste ju ha pengar nu innan den tar slut igen. Ibland tror jag nästan att jag är beroende av att köpa kläder men det är jag ju inte hehe eller ? ne jag har inte mer kläder än någon annan, men ååååååh jag vill ha den. Jag tycker att någon rik jävel kan dela med sig av sina pengar, det finns lixom massa som har flera hundra tusen, som inte ens hinner göra av med alla pengar innan dom får mer och dom tycker jag kan dela med sig till mig. är det för mycket begärt liksom? ta från dom rika och ge till dom fattiga. Jag har en mobil här hemma, KÖPA ? hahah. usch jag får panik snart och åååhå. jishfsohfkjdshfkjagdshbgkrj4 det är fan inte normalt att känan såhär haha . måste ha den bara. blöhöööö . :( jag dör snart, det bara kryper i kroppen på mig och det är nästan så att jag har tryckt på beställ några gånger fastän jag inte har pengar och tur är väll att jag inte har gjort det ahah. ååh blööh . ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback