Utmanad

1. Jag är världens känsligaste person och kan lipa över i princip vad som helst.

2. Jag hatar att prata om döden för jag är livrädd för döden och när någon pratar om döden så kan jag ibland inte sova för att jag är så rädd.

3. Det bästa jag vet är barn och jag ska ha en massa ungar!

4. Jag har världens beslutångest och tycker det är väldigt bra när man har någon med sig som kan ta besluten åt mig.

5.  Jag hatar att inte få som jag vill och blir lätt sur om något är tvärtemot.

6. Jag är mörkrädd.

7. Jag hatar när någon mår dåligt, även om jag inte känner personen och jag skulle kunna tänka mig att bli fosterförälder när jag blir äldre för att hjälpa barn som mår dåligt.

Jag utmanar dom som vill ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback