Yes,

Idag gjorde jag mitt prov som jag egentligen inte skulle göra, jag fick godkänt så nu är den skiten över. Skönt. Nu har jag bara religionen kvar och en bok att läsa i svenskan. Religionen vill jag inte göra för den är jobbig och jag har glömt alla papper i skolan och jag orkar inte gå dit och hämta dom och det ska vara klart på måndag . åååååååh. aja de löser väll sig det också någon gång. Jag är sur, jag har varit sur hela dagen. Men när jag välk började bli på humör igen så kom ju någon och förstör det . men men orka bry sig, ne. Jag har inte gjort något fel och det vet jag sen får väll andra tro vafan dom vill men orkar inte bry mer faktiskt. Imorgon är det apu och jag orkar verkligen inte med det. ne om man skulle ta och sova eller något kanske.

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

Varför tar ni inte och löser problemet, istället för att göra det till en ännu större soppa.

2009-05-14 @ 10:08:55
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback